Forum zapomnianego świata
Nowy użytkownik
Tak jak czytam to tez brak mi słów. Ale nieźle zmieniłyście temat dziewczyny
Ale skoro temat już został zmieniony to czemu tu nie napisać
ciężko pisać o sobie....
ale powiem coś aby zaspokoić ciekawość pytających: Jestem 24 letnim studentem
jestem osoba lubiącą dobra muzykę (ciężkie brzmienia gitar przeplata delikatnym dźwiękiem klawiszy) i zabawę, nie uważam sie za zbyt starego by sie bawić, chodzić na koncerty i imprezy w gronie znajomych.
Jestem marzycielem pozytywnie patrzącym w przyszłość.
POZDER WSZYSTKIM
Ostatnio edytowany przez MERLIN1984 (17-04-2008 23:37:44)
Offline
MERLIN1984 napisał:
nieźle zmieniłyście temat dziewczyny
Pani Adminka pozwoliła offtopować, to czemu by nie skorzystać? Kto by tam zresztą chciał rozmawiać o grach komputerowych?
MERLIN1984 napisał:
nie uważam sie za zbyt starego by sie bawić, chodzić na koncerty i imprezy w gronie znajomych
byś spróbował...
Offline
Pozwolę sobie co nieco w tym temacie napisać.
Był czas u zarania dziejów pierwszych komputerów osobistych (domowych) kiedy gry komputerowe były tworzone przez garstkę nielicznych ( z czasem coraz liczniejszych) ambitnych zapaleńców programistów-amatorów. Można by powiedzieć że byli pionierami w tej dziedzinie.
Pomimo swoich ograniczeń gry z lat 80-90 były przeważnie niezwykle ciekawymi projektami w które ówcześni twórcy w przeważającej części wkładali całe serce i zdolności.
Tak było do połowy lat 90, jednak sytuacja z wolna zaczęła się zmieniać (wraz z coraz większym rozpowszechnieniem komputerów w domach) gdzieś tak bym przyjął rok 2000 za pewną datę w historii gier komputerowych- gry komputerowe zaczęły coraz bardziej się komercjalizować, coraz więcej powstawało produktów dla masowego odbiorcy (co trwa do dziś) zwykle coraz bardziej odmóżdżających, mało wymagających i ambitnych.
Wraz z rozwojem internetu coraz popularniejsze stają się gry sieciowe szczególnie te masowe w których gracz -bohater spotykają tysiące sobie podobnych w fantastycznych utopijnych że tak powiem światach.
Uważam że ten gatunek gier staje się dzisiaj coraz większą plagą, szczególnie niebezpieczną dla młodych ludzi którzy bardzo łatwo masowo się uzależniają od tego typu gier- odrywają ich na wiele godzin od często ważniejszych innych zajęć, sfery życia realnego. Masowe gry sieciowe napędzają dzisiaj przemysł gier komputerowych kosztem zdrowia psychicznego i fizycznego młodych pokoleń .
Ostatnio edytowany przez Nazgzuku (20-04-2008 13:29:32)
Offline